TERS DÜZ'ÜN YAZARI MERT OFLUOĞLU'NUN YENİ KİTABI ÇIKIYOR


 

Eylül ayında 10. yılına girecek olan Kafa Dergi adlı kitap, televizyon, seyahat ve popüler kültür bloguyla da tanıdığımız Mert Ofluoğlu’nu, blogunda da instagramında da takip ediyorum. 2015’in sonunda çıkan ilk kitabı Ters Düz’ün devamı niteliğindeki yeni kitabının yakında çıkacağını duyurdu ve buna en sevinenlerden biri benim! İlk kitap o kadar sürükleyiciydi ki hemen bitirmiştim. 4-5 yıldır üstünde çalıştığı bu yeni kitabında da okurlarını yine gizemli ve sırlarla dolu Bozbalık Köyü’ne götürecek:)) Aşkların, sırların, entrikaların, ihanetlerin, cinayetlerin ve karanlık ilişki ağlarının eksik olmadığı köyde, yazar Ece Duman ve ailesinin başından geçen heyecan verici olaylar anlatılıyor. Sanki yaşıyormuş gibi hissettiğimiz karakterleri, canlı betimlemeleri ve olay örgüsü ilk kitabın en beğendiğim yanlarından olmuştu benim. Zaten pek çok blogda da bu yazılmıştı. Ayrıca Mert Ofluoğlu, kitabını bir televizyon dizisine dönüştürmek istediğini de başından beri söylüyor ki zaten dizi olmaya çok uygun bir kitap. Yeni kitap öncesi Ters Düz de yeni baskısıyla yayımlanacakmış. Merakla bekliyorum!!

Yorumlar

  1. ece yi çok sevmiştim yaaa işallah bu romanda her şey onun için iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eceyi çok seviyorum esas nilgünü de merak ediyorum ben :)

      Sil
  2. Bu yazarı hiç duymamıştım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. sevindim yazar adına. umarım istediklerine kavuşur. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Karşıma çıkmıştı fakat alıp almayacağımı bilememiştim. Sanırım bir sonraki siparişime ekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. evet ben de yeni kitabı merakla bekleyenlerdenim, paylaştığınız için teşekkür ederiz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. İlk romanı okumak lâzım sonbahar öncesinde o zaman.

    YanıtlaSil
  8. Okumamıştım. Genç arkadaşıma başarılar diliyorum. :) Sana da tanıttığın için çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. iyi tatilleeer iyi payramlaar :)

    YanıtlaSil
  10. Emeğine sağlık. İzleyicin olsa seni takip ederdim. Bir izleyici koymalısın :)

    YanıtlaSil
  11. ben de okumuştum bu kitabı, yenisini bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar