KİTAP MİMİYLE GERİ DÖNDÜM

Blog şifremi unuttum, depresyona girdim çıktım derken blogdan bir süre uzak kaldım. :) Dün Deep'in blog sayfasında bir mim görünce ben de yapayım dedim ve işte yanıtlarım...

1. Kitap size ne kattı?

Bu soru özel bir kitap için sorulmuş gibi ama genel bir soru aslında. Yani ben öyle anladım. Kitap okumayı çok seviyorum ve kitaplar en büyük arkadaşlar bence. İnsana merak duygusu katar kitaplar... 


2. Kitap arkadaş mıdır sizce?

Evet. Üstte de yanıtlamış oldum. :) 


3. Neden kitap okuyorsunuz?

Merak, zevk, macera... Okumak insana her şeyi unutturuyor bir süreliğine. Bazen sevdiğim bir kitap bittiğinde üzülüyorum o derece. 


4. Kitabı ne sıklıkla okuyorsunuz?

Her gün iki sayfa bile olsa kitabımı okurum.

5. Hangi tür kitapları okuyorsunuz?

Psikoloji, polisiye, aşk da okurum.

6. Kitap yazmayı düşündünüz mü?

Bu zor ve vakit alan bir iş. Düşünmedim. 

7. En sevdiğiniz yazar kim?

Stefan Zweig severim... 

8. Kitapları ciltler misiniz?

Hayır tabii ki, ama korurum.

9. Gezi kitaplarını sever misiniz?

Evet! Yani fotoğraflı olanlarını daha çok severim bazıları fotoğrafsız oluyor. Ama pek gezi kitabı çıkmıyor sanki... Çıkanlar da biraz kötü oluyor açıkçası... 

10. Kitap alırken kapağına göre mi seçersin?

Asla. Arka kapağını okurum, konusu ilgimi çekerse alırım. Kapak önemli değil benim için.

Ben de isteyen herkesi mimliyorum!

Yorumlar

  1. psikoloji polisiye aşk bence de yeterliiiii :) şifre ve depresyon amaniiin geçmiş olsuun :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz, kitaplarla arkadaşlığınız daim olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. Benimde yapacağım mimlerden. Bloğuna izleme ve mail abonelik butonu koyar mısın:)

    YanıtlaSil
  4. Gezi kitapları yerine gezi bloglarını takip etmek daha verimli geliyor bana. Bloglar daha güncel oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar