GERİ DÖNDÜM!


Biliyorum; eylülden beri resmen beş ayı geçti, yazmadım. Bunca zamandır ben neler yaptım? Buraya bin kere gelip yazmak istedim. Okuduğum kitapları değil de yaşadıklarımı bu sefer. Ama asla yaşadıklarımı, hissettiklerimi, duygularımı anlatacak cümle bulamadım. Cümlesiz kaldım. 

Onsuz bir anın geçmesin istediğin birinin aslında sana senin ona verdiğin değerin onda birini bile vermediğinde nasıl üzülüyor insan. Onu çok seviyorsun, o da seni sevsin istiyorsun ve seviyor zannediyorsun. Ama öyle olmuyormuş işte. Onu sosyal medyada takipten çıkardım. Hesabı kilitli. O beni hala takip ediyor ama engellemedim onu. Ben onu görmek istemiyorum. O benim sayfamı ara ara görüyor. Ne paylaştığını çok merak ediyorum ama onu görmek istemiyorum. O buna değmeyecek biriymiş.  

Başta çok öfkeliydim beni kandırdığı için. Şimdi unuttum gitti. İyi ki yolun başında gördüm gerçek yüzünü. Düşünüyorum aslında şimdi beni arasa veya mesaj atsa gider miyim diye. Giderim aslında, yani bir yanım böyle söylüyor ama diğer yanım bitti diyor. Bitti. O buna değmez. Değmez. Bir sürü kitap aldım, çıkmasını beklediğim yerli yabancı kitaplar, diziler, filmler, şarkılar var. Yine burada yazıcam hepsini size. 


Yorumlar

  1. hoşgeldiin. geçmiş olsun. aman iyi olmuş bitmesi. boşveer, olur böyle şeyleeer :)

    YanıtlaSil
  2. haydi mime!! https://edischar.blogspot.com/2020/02/dumduz-mim.html

    YanıtlaSil
  3. bir şeyler bitmeli ki yeni güzel şeyler başlamaya fırsat bulabilsin... :)
    mutlu paylaşımlar... sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar